INTERNET ZÁBAVA A PRÁCA BUDÚCNOSTI

Finančná gramotnosť

09.04.2019 19:47

 

Finančná gramotnosť

 
Keď som ja chodil do školy, o tom ako narábať s peniazmi sme sa neučili. Teraz po pol storočí, pokiaľ viem to nie je o nič lepšie. Prinajlepšom si ľudia dajú peniaze do banky /3-4% úrok, ale 5-7% inflácia/ a sú spokojný ako im naoko rastú vklady.
Poniektorí už využívajú možnosť zhodnotenia svojich peňazí pomocou rôznych fondov, to už lepšia cesta.
 
Ja sa ani náhodou nepovažujem za nejakého odborníka finančného, skôr som večný začiatočník. Pred mnohými rokmi som ,,náhodou" natrafil na video Boba Proctora. To ma prinútilo začať rozmýšľať a hľadať ďalej ako to je vlastne s tým bohatstvom a šťastím. Hľadám stále a snažím sa čo najviac pochopiť, pretože to nieje iba o materiálnom ale aj duševnom bohatstve a šťastí.
A čo som si z toho pre praktický život vybral ja, a čo sa mi v zaobchádzaní s peniazmi osvedčilo? 
Nikdy nemíňať viac než je príjem, teda žiadny úver, pôžička, úverová karta, nemajú u mňa šancu.
Každý príjem rozdeliť na to čo je nevyhnutné pre život /jedlo nájom.../, časť na investovanie a časť na charitu. Všetky tri časti sú rovnako dôležité a ich výška sa mení iba podľa výšky príjmu. Pri nejakom väčšom a hlavne neočakávanom prijme si urobiť radosť, teda nejakú časť venovať niečomu čo ináč nemôžem, to je niečo ako inšpirácia.
A ešte veľmi dôležité, keď v niečom neuspejem nemusí to znamenať že som neschopný. To iba život ukazuje toto nieje tvoja cesta, alebo málo energie si tomu venoval. Je to aj hodne o odriekaní a sebadisciplíne.
 
Ale oveľa lepšie vám poradí odborník naslovovzatý, človek ktorý aj svojim životom dokázal že zbohatnúť je celkom reálna možnosť, Robert Kiyosaki.
Bohatý otec chudobný otec  TU
 
 

SkyWay


 
 
Čo ešte pravdepodobne neviete o SkyWay?
 
SkyWay nieje iba strunová doprava na druhej úrovni, aj keď to je hlavné. Ekodomy sebestačné v spotrebe energie, obnoviteľné zdroje energie, zúrodňovanie zdevastovanej pôdy a výroba humusu podľa vlastného patentu /napr. aj z uhlia/, výstavba lineárnych smart city, transnet - dokonalejší internet. A ktovie aké ešte má prekvapenia pre nás pán Junitský pripravené.
 

SkyWay

 
 
SpaceWay
 
Vesmírny program - bezraketový prístup do vesmíru. Všetka škodlivá výroba premiestnená mimo planétu, žiadne škodliviny vo vzduchu, vode zemi. Sen? Nie, už viac než 40 rokov pripravený projekt.
Bol som ešte chlapec keď som prvý krát počul o Junitskom a jeho vesmírnom kolese.
Keďže sledujem prácu pána Junického už vyše 40 rokov, myslím že ho už trochu poznám. A rozhodne to nieje žiadny snílek a už vôbec nie podvodník. Množstvo vynálezov a patentov, množstvo ocenení.
Ja keď som počul o programe SkyWay behom hodiny som už bol zaregistrovaný 2015. Ako pokračujú práce aj napriek snahe mnohých konkurentov a neprajníkov poškodiť či zastaviť projekt, ja myslím a verím že lepšia príležitosť na investovanie do svojej budúcnosti, aj do budúcnosti ľudstva a planéty Zem tu ešte nebola a s veľkou pravdepodobnosťou ani nebude. 
Že toto už nepatrí do finančnej gramotnosti? 
Podľa mňa áno, pretože rozoznať dobrú investičnú príležitosť je veľmi dôležité a závisí od toho aj náš finančný úspech.
 

SkyWay

 
Zatiaľ stále bezplatná a nezáväzná registrácia https://skyway.link-stats.site/?partner_id=177606&lang=sk
Možnosť investície už od 5 dolárov. To si nemôže dovoliť iba ten kto nechce.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

© 2014 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode